Pebble Media herschikt zijn team met Pieter Jadoul en Inge Moerenhout

FacebookTwitterLinkedIn

Met de evolutie van programmatic buying en data is de digitale advertentiewereld een stuk complexer geworden. Als antwoord hierop past Pebble Media zijn interne structuur aan om adverteerders, bureau’s en uitgevers een nog betere dienstverlening te garanderen.

Pieter Jadoul, die sinds 2010 Sales Director was, neemt voortaan een nieuwe functie op binnen Pebble Media. Hij wordt Business Strategy & Development Director en zal nauw samenwerken met de teams van sales, data, adops en product.

Pieter Jadoul: “De evolutie van de digitale markt vraagt om een specifieke benadering en een focus op nieuwe businessmodellen verrijkt met data. Adverteerders zoeken naar perfomante targeting mogelijkheden en bij uitgevers is er nood aan duurzame inkomstenmodellen. Het is belangrijk dat wij binnen deze markt aan snelheid winnen”.

Inge Moerenhout, tot voor kort Sales Manager Agencies bij Mediahuis Connect, neemt de plaats in van Pieter Jadoul en wordt dus Sales Director.

Inge Moerenhout: “Pebble Media investeert continu in een sterke ontwikkeling en diversificatie van het digitale aanbod op de Belgische markt en sprak me in het bijzonder aan door zijn pioniersrol inzake technologie en data. Ik verheug me om te bouwen aan impactvolle en efficiënte campagnes voor adverteerders en me ten volle in te zetten voor een netwerk van sterke merken. Mijn taak is om lange termijn samenwerkingen verder uit te bouwen en nieuwe businessopportuniteiten te spotten”.