MIXX Awards 2017: enkel vrouwelijke juryleden

FacebookTwitterLinkedIn

De leden van de vier jury’s, die de beste digitale campagnes zullen belonen op de MIXX Awards, zijn gekend. Ter gelegenheid van het tienjarig bestaan zijn de jury’s exclusief uit vrouwen samengesteld.

“De voorbereiding op de MIXX Awards heeft ons terug doen blikken naar de vorige edities en hun jury’s. Het viel ons op dat de vrouwen ondervertegenwoordigd waren. Daarom zijn we dit jaar fier u een jury te presenteren die enkel bestaat uit vrouwen”, aldus projectleider Charlotte Van Coevorden (Mediahuis). Hieronder vindt u de leden van de vier jury’s.

Digital Communication
Magda Trullemans – Orange Belgium (Voorzitster)
Griet Byl – Marcom World
Pauline Kinet – TBWA
Isabelle Koelman – Happiness Brussels
Annie Courbet – BROCOM

Innovation
Beatrice de Mahieu – Virtuology-Academy.com (Voorzitster)
Nathalie Erdmanis – AG Insurance
Maud Van de Velde – 20th Century Fox Film Belgium
Ann Voorspoels – Havas Brussels
Alexandra Bor – Estée Lauder Companies Benelux

Interface
Ronane Hoet – Hoet&Hoet (Voorzitster)
Delphine Van Loocke – Google
Carine Moitier – Bivolino.com
Isabelle Bamber – Keeward
Amélie Sainthuile – Belly & Brain

Media
Nathalie L’Hoir – UM (Voorzitster)
Farah Belhaj – Fiat Chrysler Automobiles
Séverine Distave – Alpro
Carla Mouchbahani – Kunstmaan
Marion Min – KWANKO

De MIXX Awards website is open en uw beste campagnes worden er verwacht vóór 24 september.

De awardsuitreiking gaat door op 19 oktober met zo’n 500 professionals uit de media- en marketingsector. Voorafgaand is er die dag Digital First. Dit alles heeft plaats in Tour&Taxis te Brussel.