Paris Match vervoegt Febelmag

FacebookTwitterLinkedIn

G.E.I.E. La Libre Match vervoegt Febelmag met de Belgische editie van het weekblad Paris Match.

 

Belgomedia, Cascade, Ciné-Télé-Revue, de Persgroep, L`Avenir Hebdo, Mondadori, Produpress, Rossel & Cie, Roularta Media Group, Sanoma en Senior Publications verwelkomen dit nieuwe lid in het departement Febelmag van de federatie The Ppress. Febelmag telt voortaan 12 uitgevers met 61 titels, aanwezig op de reclamemarkt via 8 regies.

 

Paris Match – dat zich positioneert als toegankelijk, gevarieerd en open voor de wereld – biedt nationale en internationale actualiteit en scoops in beelden. Een legendarische titel die al 67 jaar het gewicht van de woorden aan de shock van de beelden koppelt.

 

Voor 50% in handen van de IPM-groep (de andere 50% zijn in handen van de Franse groep Lagardère) is de Belgische uitgave van Paris Match 100% Belgisch. Elke week serveert het blad nieuws in verschillende lifestylesectoren: design, juwelen, uurwerken, home, gezondheid, maatschappij, restaurants, reizen en culturele uitstappen.

 

Dankzij zijn upscale (65% van de lezers behoort tot sociale groepen 1-4) en vrouwelijk (60% van de lezers is vrouw) lezersprofiel is Paris Match een referentie binnen de magazinewereld.