
Magixx, de toonaangevende alliantie van magazines in België, kondigt de toetreding van IPM aan op zijn platform en versterkt daarmee zijn positie. Deze samenwerking verenigt Roularta, Rossel, DPG Media en IPM om adverteerders optimale advertentiemogelijkheden in de magazinemarkt te bieden.
Uitbreiding met Moustique en Paris Match
Met de integratie van IPM breidt Magixx zijn aanbod uit met Moustique en Paris Match.
Moustique sluit zich aan bij het nieuwe TV-pakket van Magixx, samen met magazines als Télépro, Soirmag, Knack Focus, Le Vif Focus, Story, Primo en TV Familie.
Paris Match versterkt het bestaande Luxe-pakket en biedt adverteerders een nog groter bereik binnen een premium en lifestylepubliek.
Magixx maakt adverteren in magazines eenvoudiger met vier gerichte pakketten:
- Magixx Reach: voor maximale nationale dekking.
- Magixx Women: gericht op het vrouwelijke lezerspubliek.
- Magixx Luxe: voor liefhebbers van high-end lifestylecontent.
- Magixx TV: met de belangrijkste tv-weekbladen.