
Zoals eerder aangekondigd, verwelkomt Magixx IPM en versterkt het zijn advertentieaanbod. Twee titels sluiten zich aan bij het platform: Moustique in het Entertainment Pack en Paris Match in het Luxe Pack.
Met 4 doelgerichte packs (Reach, Women, Luxe en Entertainment) biedt Magixx adverteerders een krachtig en strategisch mediabereik. Als onderdeel van deze nieuwe dynamiek heeft Magixx zijn imago gemoderniseerd met een vernieuwde grafische identiteit. Deze visuele herziening omvat vier nieuwe logo’s die elk een van de reclamepakketten vertegenwoordigen. De nieuwe look weerspiegelt de ambitie voor meer duidelijkheid, impact en innovatie. Elk logo belichaamt de essentie en positionering van het respectieve pakket.

Lanceringspromo voor het Entertainment Pack
Ter gelegenheid van de lancering van het nieuwe Entertainment Pack biedt Magixx een promotie tot eind augustus aan: bij de aankoop van 1 pakket, krijg je 1 gratis, of nog beter: bij de aankoop van 2 pakketten, krijg je 2 gratis, inclusief een post-test.
Zomerpromo voor het Reach Pack
Er is ook een zomeraanbieding beschikbaar op het Reach Pack: voor elke campagne die in juli of augustus wordt gekocht, wordt een tweede campagne aangeboden.
Ontdek de nieuwe reclametarieven en contactgegevens in de MediaSpecs Database.