Outsource Communications maakt een eigen magazine

FacebookTwitterLinkedIn

Communicatiebureau Outsource Communications heeft een eigen magazine gepubliceerd, dat gratis wordt thuisgestuurd aan MarCom-professionals. Inhoudelijk krijgen lezers een mix geserveerd van interviews met communicatiemanagers uit uiteenlopende bedrijven en interessante inzichten in bedrijfscommunicatie en marketing.

Het magazine van ruim 90 pagina’s dik wordt in eerste instantie fysiek verspreid en kreeg een eigentijdse vormgeving mee van lay-outer-aan-huis Pascal Trouvé. De bekendmaking en verdeling van het magazine gebeurt via social media, direct mailing en gerichte verzending met een persoonlijke boodschap. “Ook dat sluit aan bij onze visie op communicatie”, verduidelijkt Katleen Peeters, managing director van Outsource Communications. “De boodschap mag nog dezelfde zijn, je stelt ze steeds bij voor elk publiek, voor een optimaal effect.

Al ruim tien jaar lang kwamen om de zoveel maanden de wildste plannen op tafel om een eigen magazine te maken”, vertelt Katleen. “Nu eens digitaal, dan weer print of online, zelfs audio werd overwogen. In de nasleep van de activiteiten voor onze 25ste verjaardag vonden we een eigen magazine een mooi jubileumcadeau aan onszelf.