Olivier Van Zeebroeck verlaat na 14 jaar DPG Media

FacebookTwitterLinkedIn

Olivier Van Zeebroeck, Directeur Advertising Strategy & Operations voor België en Nederland, verlaat na 14 jaar in samenspraak met DPG Media het bedrijf. Hij was jarenlang verantwoordelijk voor de digitale advertentiemarkt, eerst voor Medialaan en vervolgens voor DPG Media in België. Het voorbije jaar nam hij samen met Julie Neyman de leiding van B2B Advertising in België en was hij verantwoordelijk voor de algemene advertising strategie en operations in België en Nederland.

Kris Vervaet, CEO van DPG Media België: “Olivier en zijn team zijn er de afgelopen jaren in geslaagd om DPG Media Advertising digitaal op de kaart te zetten. De resultaten mogen gezien worden. De omzet klom stevig omhoog en onder de leiding van Olivier nam de digitale expertise in de salesteams toe. Ik ben hem hier zeer dankbaar voor en wens hem veel succes toe in de toekomst.”

Olivier Van Zeebroeck: “Het is een fantastische rit geworden de voorbije 14 jaar bij DPG Media waar ik me samen met fijne collega’s professioneel volledig kon uitleven. Ik vertrek dan ook met veel warme herinneringen. Het was een eer om zoveel talent te mogen aansturen en ik ben ongelooflijk trots dat ik B2B Advertising mee kon ontwikkelen van een klassieke tot een digitaal gedreven crossmediale organisatie. Nu kijk ik er ook naar uit om na een sabbatperiode van enkele maanden een nieuw hoofdstuk te mogen schrijven in mijn carrière waar ik mijn ervaring ten volle kan benutten.”