Nu bij MediaSpecs: alle advertentiemogelijkheden rond het Autosalon 2019

MediaSpecs
FacebookTwitterLinkedIn

De 97ste editie van het Autosalon vindt plaats in Brussels Expo van zaterdag 19 tot en met zondag 27 januari. Organisator Febiac, de Belgische en Luxemburgse automobiel- en tweewielerfederatie, hoopt ook dit jaar weer duizenden autoliefhebbers te mogen verwelkomen. Het Autosalon is dan ook het ideale moment om te profiteren van exclusieve aanbiedingen bij verschillende auto- en motordealers en nieuwigheden in het gamma van de automerken te ontdekken.

De advertentiemogelijkheden en -tarieven voor exposanten en sponsors zijn reeds bekendgemaakt. Media Expo ontwikkelde in samenwerking met Febiac nieuwe reclamemogelijkheden. Dit jaar kunnen ook niet-exposanten, met uitzondering van de auto- en motormerken, via bepaalde affichageformules adverteren tijdens het Autosalon. Daarnaast blijft Proxiumus Skynet Advertising voor het vijfde opeenvolgende jaar de officiële en exclusieve regie voor de commercialisering van de website en applicatie. Mediahuis Connect blijft dan weer premium partner en enige verdeler van de officiële saloncatalogus.

Ontdek alle advertentiemogelijkheden en redactionele specials rond het Autosalon hier.

Een kleine maand later is Brussels Expo dan weer het toneel voor Batibouw, de grootste en belangrijkste beurs van België in de bouw-, renovatie- en woonsector die dit jaar plaatsvindt van donderdag 21 februari tot en met zondag 3 maart. De eerste twee dagen zijn voorbehouden aan professionele bezoekers, vanaf zaterdag 23 februari mag het grote publiek Batibouw 2019 bezoeken.

Net zoals voor het Autosalon heeft MediaSpecs alle info over deze beurs gebundeld in de database onder het thema Batibouw. Zo vindt u alle reclametarieven, redactionele specials en promo-acties overzichtelijk terug.