Nieuwe medewerkers voor Trustmedia

FacebookTwitterLinkedIn

Trustmedia investeert in ervaren toptalent. De extra aanwervingen zijn een gevolg ter ondersteuning van de multimediale groei van De Tijd en L’Echo.

Voor de sector Finance zal Geert Spapen als Business Development Manager samen met Johan Van Haegenborgh (Senior Account Manager Banking & Financial Communication) het multimediale aanbod versneld uitrollen. Geert kan terugblikken op meer dan 15 jaar ervaring binnen de media in diverse salesfuncties.

Voor de markten Vastgoed, Kunst en Academy zal Leentje Van Kerckhoven het interne salesteam aansturen. Zij was tot voor kort aan de slag als Internal Sales Manager bij Ergatel.

Voor de sector Automotive wordt Hervé Dumoulin (ex Produpress) het aanspreekpunt. Bovendien zal Hervé ook actief zijn binnen de sectoren Telecom en Retail.

Bij de content marketingdivisie Content Republic start Dominique Wauters als Business Partner. De voorbije jaren was zij Client Relationship Director bij Futurelab.

Ook het marketingteam van Trustmedia wordt verder uitgebreid met de komst van Sandrine Roux. Zij start als Senior Marketing & Communication Officer en kan terugblikken op een ruime ervaring bij o.a. Ikea en Uplace.

Ten slotte wordt ook het Advertising Operations team van Trustmedia verder versterkt. Fatiha Aissati start als Advertising Coordinator en brengt haar ervaring mee van bij o.a. VWD en Makro.