Nieuwe baseline voor Ads & Data: One & not the same

FacebookTwitterLinkedIn

Op 1 april 2023 vierde Ads & Data haar tweede verjaardag. Bart Decoster (CEO) is trots op de realisaties die de reclameregie op haar palmares heeft staan. Maar het medialandschap is er één dat continu in beweging is en daar staat de reclameregie voor heel wat uitdagingen. Door in te zetten op consolidatie en innovatie wil Ads & Data een reclameregie van de toekomst zijn en verder timmeren aan haar eigen identiteit om zo een volwaardige speler te blijven op de lokale markt.

Het medialandschap is er ééntje dat voortdurend in verandering is en daar weet Ads & Data op in te spelen door haar eigen lokale ecosysteem uit te bouwen. Consolidatie en innovatie zijn hierbij sleutelbegrippen. Ads & Data lanceerde het total tv – ecosyteem waarbij eenvoud en doelgericht adverteren centraal staan. Daarnaast focust de regie op het grotere geheel door allianties aan te gaan en zo een kwalitatief en complementair aanbod in de markt te zetten.

Ook op vlak van creativiteit wil de regie pionieren. Zo pakte Ads & Data eerder dit jaar uit met de Quality Read, een 100% gelezen garantie voor de adverteerder. De Ads & Data Brand Studio staat garant voor crossmediale en creatieve expertise. “Al deze factoren samen maken dat we als challenger in de markt gewapend zijn tegen onze concurrenten en een waardig alternatief zijn voor de adverteerders. Onze nieuwe baseline vat dit goed samen”, aldus Bart Decoster.

One & not the same

“Aangezien we bij Ads & Data continu blijven evolueren, stemt onze baseline ‘We un-waste’ niet volledig meer overeen met de visie die we als regie van de toekomst willen uitdragen. In functie van onze huidige doelstellingen hebben we ons gedachtegoed bijgestuurd en lanceren we vandaag met trots onze nieuwe baseline ‘One & not the same’. ‘One’ benadrukt het onderscheidende karakter van een thought leader zoals Ads & Data. We zijn een bedrijf met een grootse visie dat zijn partners, merken én concurrenten met elkaar verbindt in het lokale ecosysteem. ‘Not the same’ speelt dan weer in op de diversiteit die we hoog in het vaandel dragen. Een ecosysteem kan in de biologie alleen maar overleven door biodiversiteit. Dat hebben we bij Ads & Data goed begrepen. Diversiteit is dan ook het sleutelwoord in onze strategie dat ons moet differentiëren van GAFA. Diversiteit, niet alleen in onze merken, maar ook in de types media die we aanbieden en in het rijke palet aan doelgroepen die een innige relatie hebben met onze merken.”