Nieuwe aanwervingen bij Mediabrands Audience Platform (MAP)

FacebookTwitterLinkedIn

Mediabrands Audience Platform, digitale bureau van  de groep IPG / Mediabrands, is ondertussen uitgegroeid tot een groep met meer dan 40 talenten in allerlei verschillende vakgebieden zoals Search, Social Media, Affiliation, Real Time Bidding, Strategie, Planning, Performance en Gegevensanalyses.

 

Deze laatste weken zijn niet minder dan acht personen de verschillende afdelingen van MAP komen versterken en de komende weken kunnen we nog eens vier nieuwe medewerkers verwelkomen:

  • Om te beginnen is Florence Duquenne onlangs bij ons teruggekomen als Digital Strategist na een buitenlands avontuur bij een adverteerder.
  • De afdeling Performance is versterkt met twee nieuwe medewerkers: Sophie Jadoul is een paar maanden geleden bij het MAP-team gekomen als Head of Performance. Sophie heeft enkele jaren ervaring, die zij heeft opgedaan bij achtereenvolgens Isobar en  iProspect. Pierre Pringels is sinds een aantal maanden Performance Display Planner. Hij komt van Isobar.
  • Matthias Langenaeker is Digital Planner. Hij heeft zijn ervaring opgedaan bij Trustmedia en komt het planningsteam versterken.
  • Op de afdeling Search verwelkomen wij twee nieuwe medewerkers: Kristof Herpelinckx is als SEO Manager op de afdeling Search gekomen. Hiervoor werkte hij achtereenvolgens voor Roularta en Outrider Belgium. Vera Hallebeek, die van USP Marketing Consultancy komt, komt het team van Search versterken als Search Account Manager. 
  • Nadia Mghari werkt momenteel op de afdeling Trading als Trading Manager. Zij heeft eerder bij Space gewerkt.
  • Audrey Marsin is onlangs afgestudeerd in communicatie en is benoemd tot Community & Content Manager in het Social Media-team.