MediaSpecs

Het platform voor mediaspecialisten

 
 
Onleesbaar? Bekijk deze nieuwsbrief in je browser | Version française
 

Uw wekelijks medianieuws

Beste mediavrienden,

In de database van MediaSpecs vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten info over ALLE media in België, Luxemburg en Frankrijk.

Meer dan 1.600 digitale media, alle print media, OOH en nog veel meer. Alle B2C en B2B media.

Alles gemakkelijk terug te vinden en af te zonderen via meer dan 1.500 zoekfilters, die onbeperkt kunnen gecombineerd worden.

Voor elk medium: contactgegevens voor reclame en redactie, tarieven, technische fiches, kalenders, bereikcijfers en objectieve zoekcriteria.

Benieuwd hoe het werkt? Geef ons dan een seintje.

In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.

Veel leesplezier.

Bart – Wim – Avril – Line – Lola

 
MediaSpecs
Weekly Newsletter

12/02/2024

UMA Ranking 2023: GroupM blijft grootste groep, Mindshare is grootste individuele agentschap

De globale omzet van de UMA-leden kent een lichte groei. GroupM blijft leider in de ranking van de groepen. Bij de individuele mediabureaus neemt Mindshare de koppositie over van Space.

Lees meer
 

RMB wordt de regie van Fun Radio

IPM, dat al geruime tijd samenwerkt met RMB voor de commercialisering van reclameruimte op LN Radio en LN24, geeft nu ook het beheer van de audio-reclameruimte van Fun Radio in handen in RMB.

Lees meer
 

Er komt een Luxemburgse editie van het magazine Elle

Na de succesvolle lancering van Forbes Luxemburg bereidt Ventures Media, dat al meer dan 20 jaar het mediamerk Elle in België exploiteert, een Luxemburgse editie van het vrouwenblad voor. De eerste twee edities verschijnen in juni en november.

Lees meer
 

Maison Moderne wordt meerderheidsaandeelhouder van Bingo.lu

De commercialisatie van Bingo.lu wordt verzorgd door de reclameregie van Maison Moderne, dat recent de Luxemburgse vastgoedspecialist Jérôme Schaack aanwierf.

Lees meer
 

Nostalgie bundelt de krachten met Pickx en komt op televisie

Vanaf 19 februari bundelt de Franstalige radiozender Nostalgie de krachten met Pickx. Elke ochtend wordt het programma La Nosta Family uitgezonden op de schermen van Proximus-abonnees.

Lees meer
 

Jobs

Information and Communication Officer – Media Planning and Buying
Europese Commissie
Accountmanager Nationaal
Lijncom
Meer jobs
 
 

Karen Hellemans wordt uitgever van alle magazinemerken van Roularta Media Group

Karen Hellemans wordt de uitgever van alle magazinemerken van Roularta Media Group in België. Bovenop haar rol als uitgever van de Women Brands wordt ze verantwoordelijk voor de News & Business Brands.

Lees meer
 

Ellen De Wolf is de nieuwe hoofdredactrice van Knack Weekend

Ellen De Wolf wordt de nieuwe hoofdredactrice van Knack Weekend en Le Vif Weekend. Ze neemt de fakkel over van Ruth Goossens.

Lees meer
 

An Bogaerts wordt hoofdredactrice van Sabato, Gerda Ackaert voortaan Creative Director

Sabato, het weekendmagazine van De Tijd en L'Echo, splitst de huidige functie van hoofdredacteur in twee: Creative Director en hoofdredacteur.

Lees meer
 

Noelle Stevens vervoegt AdTech Proxistore Group als Sales & Marketing Director

Haar missie zal erin bestaan ​​een holistische aanpak te bieden om initiatieven van klanten te stimuleren en de positionering van Proxistore in de locatiegebaseerde en datagestuurde advertentiemarkt te versterken.

Lees meer
 

Steven Van de Broek neemt rol van Belgian Market Lead bij Weber Shandwick, Erik Lenaers wordt Head of Growth

Weber Shandwick hernieuwt Belgisch leiderschap: Steven Van de Broek neemt de rol van Belgian Market Lead over van Erik Lenaers.

Lees meer
 

Whyte Corporate Affairs blijft het team verder uitbouwen

Whyte Corporate Affairs breidt het team verder uit om haar expertise en aanwezigheid op de Franstalige markt in België op vlak van corporate communicatie en public affairs verder uit te bouwen.

Lees meer
 

Seen from Space: Streaminggeneratie blijft jong

Radioconsumptie houdt nog redelijk stand zodra de kaap van 25 jaar is bereikt. Streaming lijkt momenteel vooral in trek bij één generatie in het bijzonder.

Lees meer
 

VRM (Vlaamse Regulator voor de Media): “Magazines zoeken nog naar de gouden formule”

[Provided by WE MEDIA] Uit het jaarlijks rapport ‘Mediaconcentratie in Vlaanderen’ van de VRM blijkt dat magazines nog steeds op zoek zijn naar de gouden formule.

Lees meer
 

CSA controleert X op pornografische content met behulp van AI

[Provided by PUB] De CSA heeft de eerste resultaten gepubliceerd van een controleonderzoek naar de toegankelijkheid van pornografische online inhoud, met name voor minderjarigen, en meer specifiek op X (voorheen Twitter).

Lees meer
 

AMMA 2024: Sector wordt nog actiever betrokken bij evaluatie van de cases

CommPass heeft het vernieuwde reglement en de activiteitenkalender van de Annual Master in Media Awards bekendgemaakt. De AMMA 2024 betrekken in een zeer uitgebreide jury nog meer partijen in de evaluatie van de beste cases inzake media-expertise.

Lees meer
 

Agenda

Soniq Webinar: From Sound to Brand
20 februari | 09:00 - 10:00
CommPass Intro Class: Who Is Who
21 februari | 09:30 - 11:30
CommPass Intro Class: How to build a strong AMMA case?
21 februari | 11:00 - 12:30
BMMA: Employer Branding Training
23 februari | 09:00 - 15:00
Meer activiteiten
 
 

MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine

Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.

Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.

Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.

 
 

Inschrijven


Uw collega's kunnen zich hier inschrijven

Archief


Lees de vorige newsletters

MediaSpecs


Homepage
Facebook
Twitter
Linkedin

MediaSpecs

Demo aanvragen

Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.

Meer informatie
 

Adverteren

Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.

Meer informatie
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.