Uw wekelijks medianieuws
Beste mediavrienden,
Nu donderdag is het weer tijd voor de AMMA, de belangrijkste prijzen in onze sector. Afspraak vanaf 18u in Auditorium 2000 van Brussels Expo.
In deze newsletter vindt u het medianieuws van de voorbije week.
Veel leesplezier.
Bart – Wim – Avril – Line – Lola
PS: Bent u op zoek naar reclametarieven, redactionele kalenders of contactgegevens? In onze database vinden mediaplanners, adverteerders en PR-specialisten alle info over Belgische en Luxemburgse media.
|
|
|
|
MediaSpecs Weekly Newsletter
05/06/2023
|
|
|
|
|
|
Julie Neyman heeft in samenspraak met DPG Media besloten het bedrijf te verlaten. Om een vlotte overgang te verzekeren zal zij tot eind augustus aan boord blijven en samen met Wilfried Celis de salesorganisatie aansturen.
Lees meer
|
|
|
|
Saskia Schatteman, CEO van Var, verlaat het bedrijf. Bij de reclameregie van de VRT volgde ze in september 2016 Thierry Van Zeebroeck op. Ze zet haar carrière voortaan verder als zelfstandig consultant.
Lees meer
|
|
|
|
Op 23 mei heeft VIA zijn algemene vergadering gehouden en een evaluatie gemaakt van het voorbije werkjaar. In het kader van een roterend voorzitterschap koos VIA Yves Gérard als nieuwe voorzitter en Bart Demeulenaere als vicevoorzitter.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
|
Het Auxipress-team bestaat uit een zestigtal medewerkers. Vanaf 12 juni zullen zij werken vanuit de nieuwe kantoren aan de Vorstlaan 25 in Watermaal-Bosvoorde.
Lees meer
|
|
|
|
Niet alleen de inschrijvingen voor de IAB MIXX Awards zijn geopend, ook de juryvoorzitters en categorieën zijn ondertussen bekend. De uitreiking vindt plaats op donderdag 19 oktober in Tour & Taxis.
Lees meer
|
|
|
|
Na de geslaagde eerste editie van vorig jaar, barst de strijd om de titel van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld opnieuw los. Dat kondigde Ads & Data in geheel eigen stijl aan op de Creative Belgium Awards.
Lees meer
|
|
|
|
Een paar maanden geleden lanceerde PUB Magazine een podcastreeks met verschillende reclamemakers. Iedere aflevering wordt er een nieuw thema onder de loep genomen, van humor en stereotypen in reclame tot reclame rond moeilijke thema’s.
Lees meer
|
|
|
|
|
Dat de streamingmotor wat sputtert, wordt bevestigd in de resultaten van GroupM’s jaarlijkse Video Streaming Monitor. Krijgt de introductie van het AVOD-model de streamingmarkt dan misschien terug aan het swingen?
Lees meer
|
|
|
|
Voor het eerst zijn de digitale mediabestedingen goed voor meer dan de helft van de bestedingen van Belgische adverteerders, zo blijkt uit de 13de editie van de Matrix-studie die gevoerd wordt door BAM met de steun van UMA.
Lees meer
|
|
|
|
MediaSpecs is de zoekmachine voor alle reclamemedia: digitaal, print, out-of-home, radio en televisie. Met voor elk medium de tarieven, technische fiches, kalenders en adressen.
Lees meer
|
|
|
|
|
|
Agenda
|
4 juni | 14:30 - 22:30
|
8 juni 2023 | 08:30 - 18:00
|
8 juni 2023 | 18:00 - 23:30
|
Meer activiteiten
|
|
|
|
|
MediaSpecs: het hele medialandschap in één zoekmachine
Onze database bevat alle informatie van Belgische en Luxemburgse media: reclametarieven, redactionele kalenders en contactgegevens.
Het is een bron van informatie en inspiratie voor mediabureaus, reclamebureaus, PR-bureaus, adverteerders en andere mediaprofessionals.
Reclameregies en uitgevers kunnen hun media gratis laten opnemen in de database.
|
|
|
|
|
|
|
MediaSpecs
Demo aanvragen
Contacteer ons voor een vrijblijvende en gratis demo om de werking van de database te ontdekken.
Meer informatie
|
|
Adverteren
Zet uw media, bedrijf of event extra in de kijker bij alle media- en marketingspecialisten.
Meer informatie
|
|
U wenst deze e-mails niet langer meer te ontvangen, verander hier op elk moment uw voorkeur.
Als u zich wilt uitschrijven voor alle communicatie van MediaSpecs, klik hier.
|
|
|