Metro terug in de displays vanaf 4 mei

FacebookTwitterLinkedIn

Metro wordt vanaf dinsdag 4 mei terug verspreid en maakt zo een einde aan de paaspauze die werd ingelast.

De gratis krant verschijnt in mei op dinsdag en vrijdag en legt de focus op content-rubrieken Actua, carrièregids START, Feel Good, Puzzels, Weekend, enz. Uiteraard blijft Metro ook digitaal te lezen via metrotime.be.

Monique Raaffels, Algemeen Directeur: “Wanneer we spreken over de vooruitzichten van 2021, zie ik de toekomst van Metro zéér positief tegemoet. De transitie met Groupe Rossel is bijzonder vlot verlopen en de synergieën worden in stelling gebracht. Zo maken wij van deze moeilijke periode gebruik om ons digitaal portfolio te vernieuwen. Uiteraard moeten we, net zoals vele bedrijven, de laatste coronamaanden doorkomen. Met een krant voor het openbaar vervoer hebben we soms de perceptie tegen, maar dit komt goed van zodra we de kans krijgen om al onze troeven uit te spelen. Onze unieke positie in het medialandschap zorgt er mee voor dat we onze klanten heel snel creatieve pistes kunnen aanbieden.”

Om adverteerders toe te laten om te blijven communiceren in deze uitdagende tijden introduceert Metro Media tot eind augustus speciale advertentieformules.