Mediafin verwerft Content Republic, de pionier en expert in content marketing

FacebookTwitterLinkedIn

Mediafin, de uitgever van De Tijd en L`Echo, wordt vanaf 1 september de eigenaar van Content Republic. Content Republic is een pionier in content marketing in België en is gespecialiseerd in het ontwikkelen en realiseren van crossmediale content strategie, -concept en -realisatie. Content Republic werkte de afgelopen jaren onder meer voor Kinepolis, KBC, VBO, Belga, Unizo, Agoria, VOKA, Confederatie Bouw, Aveve, Janssen Pharmaceutica, Promat, Randstad, Microsoft en Universiteit Gent.

 

Met deze stap wil Mediafin nog krachtiger inspelen op de behoefte aan eigen professionele mediakanalen bij overheden en bij adverteerders in de zakelijke en financiële dienstverlening. Dit zowel in B2B als B2C markten. Mediafin realiseert al een belangrijke omzet in ‘custom media` projecten. Door de versterking met Content Republic wordt content marketing nu als een gespecialiseerde service binnen Mediafin uitgebouwd, onder de naam Content Republic.

 

Content Republic zal als gespecialiseerde divisie binnen Mediafin worden geleid door Dirk Vandekerckhove, die ook toetreedt tot het managementcomité.