Media-agentschap Maxus stelt haar ‘klas van 2021’ voor

FacebookTwitterLinkedIn

Maxus, dat deel is van GroupM, blikt terug op haar nieuwe aanwervingen en shifts binnen het team in 2021.

Het social team werd versterkt door Dominika Smetek als Social Campaign Specialist en Thomas Pardo als Social Executive. Ook het PBU team verwelkomde enkele nieuwe talenten. Het team werd vervoegd door Sebastien Ambassa en Zohair El Moughni als Programmatic & Direct Buying Specialist en Paulina Munoz en Regis Malambu als Programmatic & Direct Buying Executive.

Het communicatie planning team mocht Kelly Maes welkom heten. Zij werkte eerder bij GroupM. Ook het video team werd uitgebreid met Elodie Debaise als Video Executive.

Jonas Wellens werd Paid Social Specialist en kreeg daarbij de steun van Melissa Vitabile die in juli Head of Social werd. Daarnaast groeide Fabio Azevedo Ramos door tot Programmatic & Direct Buying Specialist.

Tot slot kregen enkele mensen een nieuwe rol binnen het media-agentschap. Zo werden Julie Mathieu en Laura Sierra System Accelerators en Julie Nicaise werd full time Business Architect.

We zijn blij dat Maxus blijft uitbreiden en nieuwe leuke mensen mag verwelkomen. Tegelijkertijd zijn we ook enorm fier dat heel wat mensen doorgroeien in hun functie of hun kennis uitbouwen in nieuwe functies”, aldus Maxus.