Magazines Goodbye en Gezond van GMGroup steken in een nieuw jasje

FacebookTwitterLinkedIn

Het healthmagazine Gezond en het reis- en lifestylemagazine Goodbye, beide door GMGroup uitgegeven, meten zich een nieuwe vormgeving aan. De magazines in de nieuwe stijl zijn vanaf respectievelijk 1 juli en 2 juli verkrijgbaar in de winkels.

Gezond kreeg in navolging van zijn website nu ook een definitieve hedendaagse vormgeving in wat nog maar zijn tweede editie is. Onder de noemer ‘Zorgeloos zomeren’ informeert Gezond je over bewust zonnebaden, eerste hulp bij zomerse kwaaltjes, een insectenvrije zomer, enz., en neem je een gratis Mylène alcogel mee naar huis.

Daarnaast verklapt Pascale Naessens haar favoriete zomerrecepten en zet het magazine alle superfoods voor je op een rijtje. Zowel de recepten als superfoods krijg je extra bij het magazine in uitneembare fiches.

Goodbye zet de zomer in met een extra focus op reizen in eigen land. In de special ‘Reizen dichtbij’ trakteert Goodbye je op 70 tips en logeeradressen voor uitstapjes in België. Het magazine loert net over de grens in Nederland en Frankrijk en duikt de geschiedenis van onze kuststeden in.

Daarnaast neemt Wim Lybaert de lezer mee in zijn manier van reizen, het ‘columbussen’, en ook de vaste inspiratie voor reizen in Europa of verder weg ontbreken niet. Het nummer is verkrijgbaar inclusief een gratis wijngids van de hand van kenner Frank Van der Auwera en de 16 mooiste wandelingen in België komen in Goodbye ook in uitneembare fiches.