Lijncom organiseert wedstrijd voor jong creatief talent

FacebookTwitterLinkedIn

Lijncom lanceert een wedstrijd waarbij creatieven een opmerkelijke reclamecampagne op bus of tram kunnen inzenden in de hoop de hoofdprijs weg te kapen.

Het startschot van de wedstrijd is op woensdag 27 maart met de steun van CBA en Media Marketing. Door te registreren voor eind maart kunnen creatieve teams hun moment of fame reeds bekendmaken. Er is keuze uit drie campagneformaten om mee aan de slag te gaan. Het eindresultaat moet vóór 19 april in de Lijncom mailbox zitten. Op 29 april wordt de winnaar bekendgemaakt.

De jury bestaat uit Isabelle Van den Broeck (CBA), Damien Lemaire (Media Marketing), Nancy Van Zeebroeck (Deutsche Bank), Johan Roelandt (De Vloer), Lotte Neirynck (North Design) en Christine Van den Berghe, Inge De Baets en Mieke Van de Gehuchte van Lijncom.

Met dit initiatief wil Lijncom creatieve teams actief in de reclamesector aansporen om vaker openbaar vervoersreclame in te zetten. De regie wil durvers de kans geven om letterlijk te schitteren in het straatbeeld, want de winnende campagne wordt ook effectief uitgevoerd. Bovendien reizen de winnaar en zijn 15 lucky ones in stijl met een tourbus naar de Creative Belgian Awards.