Lijncom lanceert nieuwe website met innovatieve fotogalerij en prijsconfigurator

FacebookTwitterLinkedIn

Na de herpositionering onder het motto “opmerkelijk onderweg” sluit OOH-regie Lijncom hun rebranding af met een innovatieve nieuwe website.

Wie inspiratie zoekt voor aanwezigheid op het openbaar vervoer kan op de website veel cases en testimonials vinden. Daarnaast pakt Lijncom uit met een uitgebreide fotogalerij voor alle formaten en alle sectoren die actief zijn in zowel de regionale als de nationale advertentiemarkt. Via een handige search kan de bezoeker gericht zoeken naar voorbeelden uit de sector om zo zijn eigen campagne optimaal te plannen.

Samen met het Gentse Glue ontwikkelde Lijncom ook een prijsconfigurator waarbij de bezoeker op regio en op formaat zelf zijn campagne kan samenstellen en onmiddellijk een prijsofferte krijgt.

Christine Van den Berghe, CEO van Lijncom: “Met onze nieuwe website trekken we helemaal de kaart van de transparantie en convenience voor onze klant. Bij het bouwen van de nieuwe site hebben we ons huiswerk goed gemaakt en zijn we vertrokken vanuit de behoeften van onze klant, die zowel nationaal als regionaal actief is en bovendien uit heel diverse sectoren komt. Bezoekers op onze site zoeken naar inspiratie, dus hebben we ingezet op kwalitatieve fotografie, een vlotte navigatie en dankzij de configurator heeft de bezoeker in een paar klikken een idee van het budget dat de campagne zou kosten.”

Tom Lietaert, Marketing Manager: “Hiermee zijn we uniek als regie want bij andere spelers is het vaak ‘prijs op aanvraag’. Met deze zet willen we de markt graag duidelijk maken dat een krachtige campagne op bus en tram écht niet duur hoeft te zijn. Dankzij de professionele samenwerking met onze websitebouwer Glue konden we een futureproof website neerzetten waar we in de toekomst nog verder willen op door ontwikkelen. Zo blijven ook wij ‘opmerkelijk onderweg’.”

Alle informatie over de advertentiemogelijkheden bij Lijncom kan u terugvinden in onze database.