Le Soir breidt zijn digitaal lezersaanbod uit

FacebookTwitterLinkedIn

Le Soir breidt zijn digitaal lezersaanbod uit met een nieuw Start-abonnement en een Gezinsoptie. De krant optimaliseert ook zijn aanbod voor bedrijven en organisaties.

Met het nieuwe Start-abonnement krijgen nieuwe abonnees onbeperkt toegang tot alle artikels van de redactie van Le Soir, voor €9 per maand. De nieuwsbrieven voor abonnees zijn eveneens in deze nieuwe formule inbegrepen. De digitale versie van de krant (in pdf) en de Club du Soir, die elk jaar meer dan 20.000 plaatsen voor culturele of sportevenementen aanbiedt, blijven evenwel voorbehouden voor de Premium-abonnees voor €15 per maand. Met dit nieuwe aanbod mikt Le Soir op een nieuw publiek van lezers tussen 25 en 40 jaar oud, die al gewend zijn om voor kwaliteitsvol entertainment te betalen.

De Gezinsoptie laat Premium- en Premium Papier-abonnees toe om hun digitale abonnement te delen met vier familieleden die samenwonen. De vier ‘gasten’ kunnen elk hun eigen account aanmaken waarmee ze toegang krijgen tot het volledig aanbod van de redactie van Le Soir en op termijn gepersonaliseerde content ontvangen naargelang hun interesses. De Gezinsoptie is beschikbaar voor €3 per maand voor Premium-abonnees en is gratis voor Premium Papier-abonnees.

Le Soir heeft zijn digitaal aanbod voor de grootste groepen (bedrijven en organisaties) herzien. Zo biedt de krant nu abonnementen aan die tot 100 individuele accounts tellen. Heeft een bedrijf meer dan 100 accounts nodig, dan werkt Le Soir een oplossing op maat uit.

Ongeacht het gekozen abonnement genieten de abonnees van Le Soir elke dag van de expertise van meer dan 100 journalisten en hebben ze onbeperkt toegang tot alle analyses, reportages, interviews en longreads. De voorbije twaalf maanden steeg het aantal directe abonnees van Le Soir met 16%. De krant kan nu uitpakken met meer dan 130.000 betalende abonnees en partners sinds begin dit jaar.