Kijkers kiezen hun favoriete tv-spot van het jaar op de Topspots Awards van 25 maart

FacebookTwitterLinkedIn

Momenteel loopt er bij VTM, 2BE, Vitaya en JIM een televisiecampagne die kijkers oproept te stemmen op hun favoriete reclamespot van 2013.

 

Dit jaar maken de volgende adverteerders kans: Evian, Lotus, Electrabel, Whiskas, Stichting tegen Kanker, De Lijn, M&M`s en Tiense Suiker. De spot die de meeste stemmen haalt, wint op 25 maart 2014 de Topspots Award.

 

Kijkers kunnen stemmen via VTM.be of via sms op het nummer 6650. Vorig jaar ging Kito van Electrabel met de Topspots Award van de kijker aan de haal.

 

De acht genomineerden werden geselecteerd door het Topspotsonderzoek. Hier beoordelen tv-kijkers maandelijks alle nieuwe reclamespots die worden uitgezonden op VTM, 2BE en Vitaya. Een online panel van InSites Consulting beoordeelt de spots op het vlak van likeability, aankoopgedrag, spot- en merkactivatie.