Jacques Berrebi en François Didisheim slaan de handen in elkaar en creëren Berdicom

FacebookTwitterLinkedIn

Berpress (Dominique Misson en Jacques Berrebi) en High Level Communication (François Didisheim en Sabrina Roersch) sloten een overeenkomst om hun bedrijven samen te voegen. Zowel Berpress als High Level Communication specialiseren zich in communicatie van het hogere echelon. Het resultaat van de overeenkomst draagt de naam Berdicom en gaat op 1 juli van start.

Berdicom legt zich toe op de missie om de upscale adverteerder te adviseren, helpen en sturen zodat die de doelgroep rechtstreeks kan bereiken daar waar die zich bevindt. Dat is mogelijk dankzij de waaier aan communicatiekanalen en -tools die ze ondersteunen op vlak van print, online en evenementen.

De titels van de nieuwe mediagroep zijn L’Eventail, Gentlemen & Ladies, Zoute Paper, Lobby, MétroPaul, Play Golf, Play Tennis, High Life, The Address Book en Les Echos du Quartier.

François Didisheim (High Level Communication) legt uit: “Samen worden onze sterke merken en ervaren teams regionaal, nationaal en internationaal een mooi uithangbord voor het hogere echelon. En met onze waaier aan tools en middelen zal de adverteerder kunnen aankopen met de zekerheid dat zijn doelgroep onder optimale omstandigheden wordt bereikt.

Eerst en vooral zal Berdicom het nationale distributienetwerk van de Mediakiosk-magazines overnemen, zijnde 80 kiosken in België om te lezen, verdelen en communiceren. Op termijn wil Berdicom ook sterke merken van de groep nieuw leven inblazen, waaronder L’Evénement en La Gazette Diplomatique.

Covid-19 heeft ons helemaal niet doen stilvallen, maar ons net aangemoedigd om na deze ellendige pandemie ons steentje bij te dragen en België mee te herstellen. Berdicom wordt in België het nieuwe vlaggenschip van uitgeven en communiceren met toegevoegde waarde”, zegt Jacques Berrebi (Berpress).