IPG Mediabrands stelt een Chief Digital Officer aan

FacebookTwitterLinkedIn

Sven Bally, die nog geen twee jaar terug IPG Mediabrands als Head of Search vervoegde, wordt Chief Digital Officer en zet voor de groep een nieuwe digitale structuur op. Deze nieuwe structuur verenigt voortaan alle digitale beroepen onder eenzelfde noemer. Karel Goethals verandert van job en wordt Operations Director, een post die voorheen niet bestond.

“De meeste van onze klanten doen een beroep op de verschillende digitale vaardigheden van IPG Mediabrands. Het komt er dan ook op aan het aantal gesprekspartners te beperken en tegelijk de kwaliteit – en dus het tevredenheidsniveau – van onze diensten te verhogen”, verduidelijkt Sven Bally.

Verder valt te noteren dat ook zes nieuwkomers deze gloednieuwe entiteit komen versterken, te beginnen met Nanou Claes en Lucy Hendriks in Search. Saska Depre en Lucas Broos komen het Paid Social team verstevigen. Edouard Buyle en Alexandre Caulier, tenslotte, maken hun opwachting als Programmatic Campaign Manager.

IPG Mediabrands