International Workplace Group (IWG) kiest voor Coopr

FacebookTwitterLinkedIn

Na een competitieve pitch heeft IWG, ’s werelds toonaangevende leverancier van flexibele werkplekken met een portfolio van merken waaronder Spaces en Regus, Coopr gekozen als het exclusieve PR- en communicatiebureau voor alle activiteiten in België en Nederland. Het Benelux PR-bureau zal de marktleider op het gebied van flexibele werkplekken ondersteunen bij de uitrol van hun communicatiestrategie.

IWG loopt al meer dan 30 jaar voorop op het gebied van flexibel werken nadat het bedrijf werd opgericht door ondernemer Mark Dixon. Het bedrijf heeft het voor organisaties en individuen mogelijk gemaakt om de traditionele werkdag op een nieuwe manier te benaderen en de opdracht van Coopr zal zich richten op het versterken van IWG als een opinieleider in de wereld van werk. Het Benelux PR bureau is reeds gestart met de eerste activiteiten. De twee Coopr-kantoren werken nauw samen met het UK Global Comms-team van IWG.

Simon Condon, Group Head of Communications bij IWG: “Het hele team van Coopr maakte tijdens het pitchproces echt indruk met hun creativiteit en strategische inzichten. Ik ben verheugd om weer samen te werken met Coopr nadat we eerder al samenwerkten aan Europese campagnes voor Netflix.”

Dorien Cox, Directeur van Coopr België: “IWG is al meer dan 30 jaar de wereldwijde referentie op vlak van flexibel werken. De pandemie bracht een trend tot versnelling die zich eigenlijk al langer aan het ontwikkelen was: we willen ons professionele leven op een andere manier inrichten. Hybride werken is de toekomst en de oplossingen van IWG sluiten hier naadloos op aan. We zijn erg blij om samen met het IWG team te kunnen bouwen aan een nog sterkere reputatie in de Benelux markt.”