OMD Flash Audimetrie 2017-09 – Zoom op TF1 in september

FacebookTwitterLinkedIn
OMD Belgium

De Flash Audimetrie geeft u een overzicht van de marktaandelen en van het commercieel aanbod van de zenders op verschillende doelgroepen.

Maand na maand, biedt onze Flash u de mogelijkheid om de schommelingen in het bereik in het Noorden en het Zuiden te volgen.

Op 6 september om 12u49 werd het eerste Belgische reclameblok op TF1 uitgezonden. Naar aanleiding van de publicatie van de « eerste » resultaten van de zender in de maand juli hadden we al een status gemaakt van het bereik en het profiel van TF1. We stellen voor om deze oefening op de maand september, een maand met najaarsprogrammatie deze keer, te herhalen. Bovendien beschikken we voor deze maand ook over de bereikcijfers van de eerste Belgische reclameblokken op TF1. Het is weliswaar nog te vroeg om te oordelen over het reëel commercieel gewicht van de zender in het TV landschap van het zuiden van dit land, maar we kunnen toch al een eerste blik willen werpen op de uitgezonden Belgische reclameblokken en de Belgische investeringen in deze zender.

Wil u meer weten over de kijkcijfers van TF1 en de resultaten van de maand september?