Ingrid Renders neemt afscheid van Maison Slash, Anne Cornut zet de activiteit verder

FacebookTwitterLinkedIn

Na 7 jaar zet Ingrid Renders een stap opzij als Managing Partner van Maison Slash. Anne Cornut blijft aan als Managing Partner en zal voortaan het bedrijf verder blijven leiden.

Maison Slash is een digitale uitgever gewijd aan Belgische gezinnen. Het bedrijf bestaat 7 jaar en werd destijds opgericht in 2016 door Ingrid Renders en Anne Cornut. In 2019  wonnen de co-Managing Partners nog de prijs BAM Marketing Book of the Year voor hun uitgave genaamd “#parentfriendly marketing”.

Werken met twee managing partners is niet even gemakkelijk als fietsen op een vlakke baan“, vertelt Ingrid Renders. “Vandaar dat we na wikken en wegen besloten hebben dat het in het belang van het bedrijf is om verder te gaan met slechts één kapitein aan het roer van het schip.

We zijn als een klein bedrijf gestart en zijn sindsdien uitgegroeid tot iets veel groters. Op amper 7 jaar tijd hebben we een impactvol love brand gecreëerd dat door duizenden Belgische families vertrouwd wordt. We hebben ondertussen een schat aan online content van meer dan 3.000 artikels die beschikbaar zijn in zowel Nederlands als Frans. We werkten samen met meer dan 180 merken. En we managen een superpopulaire podcast met meer dan 2.000 luisteraars per aflevering!

Een oprechte dank u wel aan elk teamlid, elke stagiair en elke partner die bijdroegen aan de successen en vreugde van Maison Slash. Wat een buitengewone weg hebben we afgelegd. En een dikke merci aan Anne Cornut, mijn trouwe partner tijdens elke stap van dit avontuur.