“#parentfriendly marketing” verkozen tot BAM Marketing Book of the Year 2019

FacebookTwitterLinkedIn

Het BAM Marketing Book of the Year is een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan een marketingboek dat tijdens het afgelopen jaar door BAM werd besproken via een artikel op de website en in de nieuwsbrief van de vereniging. De laureaat van 2019 is het boek #parentfriendly marketing van Ingrid Renders en Anne Cornut, uitgegeven door Pelckmans Pro. Het boek behaalde 34% van de meer dan 2.700 uitgebrachte stemmen.

Het initiatief werd gelanceerd om leden van BAM te informeren over interessante publicaties rond marketing, boekpresentaties, interviews met auteurs, enz. Tijdens de maand januari kon de hele marketing community hun favoriete marketingboek kiezen. De selectie van BAM bevatte 10 boeken die geschreven zijn door Belgische of buitenlandse auteurs waarvan sommigen ook aan bod zijn gekomen op het Marketing Congres.

De auteurs van het winnende boek, Ingrid Renders en Anne Cornut, zijn heel tevreden met deze bekroning: “Het is voor ons een hele eer om de titel van Marketing Book of the Year te winnen, zeker als we naar de indrukwekkende lijst van collega-marketeers kijken. We zijn heel blij dat we nu een podium krijgen om onze #parentfriendly boodschap te verkondigen. Gezinnen vandaag breken met tradities en het is hoog tijd dat we hen op een gepaste manier aanspreken en bereiken.”

Ingrid Renders & Anne Cornut

Een overzicht van alle boeken die kans maakten op de titel Marketing Book 2019 kan u terugvinden op de website van BAM.

De advertentietarieven en contactgegevens van MaisonSlash.be zijn terug te vinden in onze database.