HighCo en Clear Channel innoveren met ‘Close The Loop’ de toekomst van de kortingsbon

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel biedt samen met HighCo de nieuwe one-stop-shop oplossing aan voor merken die hun consumenten een POS promotie willen aanbieden. De resultaten van de eerste campagnes bewijzen de relevantie van deze multi-channel benadering.

 

‘Close The Loop’ werd alvast getest bij een actie van Alken Maes. Bij Carrefour werd tussen 21 en 23 november bij aankoop van een krat Maes een tweede krat aangeboden. De terugbetaling kon gebeuren via een formulier of via smartphone, dankzij de Connect tag op het affichagebord (QR-code en NFC-tag). PromoButler.be kwam tussenbeide door zijn webportaal, waarop de promofolders van de Belgische grootdistributie gebundeld worden en banners verwezen naar de actie van Maes, ter beschikking te stellen.

 

Deze actie opent dus boeiende perspectieven voor ‘Close the Loop’ en de toekomst van de kortingsbon, van thuis tot op het verkooppunt.