“Heroes” van de week: postbodes, bejaardenhelpers, kassiersters en verplegend personeel

FacebookTwitterLinkedIn

Lijncom, Publifer en JCDecaux daagden creatief talent uit om hun favoriete beroep in de kijker te zetten via een digitale animatie. Orginaliteit en creativiteit waren de criteria waar de jury zich over boog. Vorige week was er een bedanking voor de bakkers en de naaisters van mondmaskers.

Ook deze week waren er verschillende inzendingen waarover de jury zich gebogen heeft. De keuze is gevallen op de creatie van het agentschap THINKNTALK. In hun spot bedanken ze Youssef de postbode, Charles de bejaardenhulp, maar ook de kassierster, de anesthesist en de verpleegster worden niet vergeten.

Deze digitale campagne zal vanaf 4 mei t.e.m. 10 mei volop te zien zijn op de digitale borden in de belangrijkste NMBS stations, Brusselse metro, Antwerpse premetro, Brussel en Luik.

Volgende week is de laatste week dat creatieve agentschappen de essentiële beroepen kunnen bedanken. Merkneutrale digitale animaties waarmee een specifieke doelgroep bedankt wordt, kunnen nog tot 7 mei ingezonden worden. De gekozen creaties worden dan in de week van 11 mei uitgezonden. Uit alle inzendingen zullen de initiatiefnemers maximaal twee inzendingen kiezen. Originaliteit in de keuze van de doelgroep en creativiteit in de digitale vormgeving zijn de criteria die bepalen of de inzending wordt weerhouden.

Deelnemen kan eenvoudig door de creaties voor donderdag 16u te mailen naar heroes@doohmedia.be met duidelijke vermelding van de contactgegevens van het agentschap en personen die erop gewerkt hebben.

Alle informatie over LijncomPublifer en JCDecaux vindt u in de MediaSpecs Database.