HeadOffice meest bekroonde bureau op de BOCA Awards

FacebookTwitterLinkedIn

Met 5 awards was HeadOffice het meest bekroonde bureau, het won echter geen Gold. Die eer was weggelegd voor Propaganda (HOYA Lens), MIVB/STIB (een eigen campagne van de vervoersmaatschappij), Prophets (Audi E-xperience) en D-Artagnan (AZ Damiaan). Die laatste twee slaagden erin zelfs twee Gold weg te kapen.

D-Artagnan won voor hun campagne tevens een Crafsmanship Award, terwijl Prophets nog een Silver en een Crafsmanship Award in de wacht sleepte voor een andere campagne voor Audi (#Goosevsaudi). Nog twee andere bureaus vielen veelvuldig in de prijzen. The Fat Lady won 4 awards (Silver en Craftmanship Awards) en Cypres haalde 3 Crafsmanship Awards binnen.

Gutzandglory voor Willemen Groep (Silver) en PWC (Bronze), en FamousGrey voor AG Insurance (Bronze en Craftsmanship Award) halen twee awards binnen, terwijl ook Propaganda naast zijn Gold een Bronze op de kast mag zetten (voor Proximus).

De laatste awards gaan naar Dallas, Air, Bubka, Kunstmaan, Havas en Symeta/Spyke/C3Creaties.

Magda Trullemans (Orange) was samen met Wim Demyttenaere (Wimpuls – voor de Craftsmanship Awards) juryvoorzitter : “De kwaliteit van de inzendingen lag hoger dan vorig jaar. Het feit dat steeds meer bedrijven en bureaus inzien wat content marketing betekent, is hier zeker niet vreemd aan. Ze verstaan steeds beter hoe content een meerwaarde kan betekenen voor een bedrijf.”

Alle winnaars en campagnes kan je hier ontdekken.