Gault Millau: nieuwe lay-out, formaatwijziging, een nieuwe website, een app en andere nieuwe projecten

FacebookTwitterLinkedIn

De internationale restaurantgids Gault Millau verbreedt niet enkel in de breedte, maar ook in de diepte.
De nieuwe uitgave wijzigt van formaat en wordt 210×135 mm in plaats van het vroegere 210×120 mm. Zowel de cover als de binnenkant worden ook in een nieuw geraffineerd kleedje gestoken.

 

Daarnaast komt er een volledig nieuwe website met een uniek platform voor de Gault&Millau community. Foodies kunnen er hun passie met andere leden en het team van Gault&Millau delen. Verder kunnen 12 merken één jaar lang exclusief partner worden van de nieuwe website die in het najaar wordt gelanceerd. Adverteerders kunnen ook op de nieuwe app van de restaurantgids terecht.

 

Nieuw dit jaar zijn de ‘made to measure’ projecten waarbij Gault&Millau samen met adverteerders op zoek gaat naar een samenwerking die zowel branded content als inhoudelijke meerwaarde oplevert voor alle betrokken partijen.

 

De volgende editie van de Gault Millau restaurantgids verschijnt op 10 november 2014 en richt zich naar een high-end publiek dat graag nieuwe adressen ontdekt.

 

Prijs 1/1 p. quadri: 3.500 €.

Oplage: 35.000 exemplaren.

 

Meer details in MediaSpecs.