FINN verwelkomt Tim Jansen

FacebookTwitterLinkedIn

Tim Jansen, specialist in performance marketing en branding, maakt de overstap naar FINN als senior consultant.

In zijn nieuwe rol bij FINN zal Tim bedrijven en organisaties ondersteunen bij het versterken van hun merkidentiteit en het vinden van de optimale balans tussen performance marketing en branding. Dit sluit perfect aan bij FINN’s visie, waarin de combinatie van strategie en meetbare resultaten centraal staat.

Raf Weverbergh en Kristien Vermoesen, managing partners van FINN: “Met Tim versterken we ons team met extra expertise in data-gedreven marketing en strategische communicatie. Zijn ervaring met het ontwikkelen van meetbare campagnes en zijn inzicht in zowel branding als performance marketing sluiten perfect aan bij onze ambitie om marketing en corporate communicatie te laten versmelten.

Tim Jansen: “FINN heeft voor elk communicatiedomein een specialist, van crisiscommunicatie tot marketing en branding. Maar wat mij aantrok, is het strategisch bewustzijn dat hier heerst. Deze combinatie van specialistische kennis én strategische visie zie je zelden.”

FINN is momenteel de tweede grootste speler in de markt van strategische communicatie, met een team van zo’n veertig consultants en creatives. FINN werkt voor bedrijven die actief zijn vanuit een beslissingscentrum in de Benelux, zoals AB Inbev, Atlas Copco, Daikin en Deloitte, maar ook Belgische topbedrijven zoals House of HR, H.Essers, Vandersanden, La Lorraine Bakery Group en Lhoist en snelgroeiende tech scale-ups.