Drie nieuwe mobility-klanten voor All Colors of Communication

FacebookTwitterLinkedIn

Communicatiebureau All Colors of Communication voegt drie nieuwe klanten toe aan haar mobility-portfolio: invoerder Astara en de merken Maxus en Isuzu.

Voor Maxus, een in Europa relatief nieuw automerk dat elektrische bestelwagens op de markt brengt, werkt het bureau een 360°-communicatiecampagne uit met (digital) advertising, content marketing, dealer communicatie en nog veel meer. Voor Isuzu zet All Colors lead generation campagnes op en zorgt het voor fotografie, design en ontwerp van de beursstanden. “Als invoerder van niet minder dan 7 automotive challenger brands in de Belux, laat Astara zich ondersteunen door partners die de uitdagingen van deze merken begrijpen en de juiste technieken kunnen inzetten om de merken te doen groeien,” zegt Isabelle Michiels, head of marketing bij Astara.

De uitbreiding richting de mobiliteitssector past perfect binnen de ambities van All Colors of Communication, aldus managing director Kristof De Roeck. “Als communicatiebureau zijn we al 20 jaar actief voor technologiebedrijven. Daar zagen we 10 jaar geleden de hele IT-wereld veranderen. Plots werd er een shift gemaakt van ownership naar IT as-a-service. Vandaag zien we heel veel parallellen met de evolutie die de autosector doormaakt. Auto’s bestaan vandaag uit technologie op vier wielen, het channel model komt onder druk te staan, en leasen wordt couranter dan autobezit.

Met deze drie merken is All Colors of Communication niet aan zijn proefstuk toe. Ook voor LeasePlan bouwt het kantoor al enkele jaren mee aan hun verhaal. Daar ligt de focus vooral op de elektrificatie van het wagenpark en de verschuiving naar fleet en mobility-as-a-service.

Van de 130.000 nieuw bestelde wagens in België in het eerste kwartaal van 2023, waren 87.000 bedrijfswagens. België is vandaag dus een fleetland geworden. Dan moet je als leasemaatschappij bedrijven vertellen welke rol de auto voor hen speelt: flexibel verlonen, de total cost of ownership, elektrificatie, laadpalen, rijden met een elektrische wagen enz. Met onze achtergrond in technologie, maar ook in HR, zijn wij in staat dit verhaal te vertalen naar straffe content en effectieve campagnes”, aldus Kristof De Roeck.