DPG Media herstructureert zijn radioafdeling: An Caers gaat weg

FacebookTwitterLinkedIn

An Caers, directeur radio bij DPG Media, verlaat begin december het bedrijf. DPG Media kiest ervoor om de radioafdeling op een andere manier te structureren. De functie directeur radio vervalt hierdoor.

Met de herstructurering zullen de channel managers voortaan rechtstreeks rapporteren aan Dirk Lodewyckx (algemeen directeur TV, streaming en radio). Naast Robin Vissenaekens, channel manager voor Joe, komt er een channel manager voor Qmusic. Voor deze functie loopt momenteel een vacature.

An Caers begon als MarCom Manager voor de radiomerken Qmusic en Joe en groeide door tot directeur radio. In die functie was ze verantwoordelijk voor de volledige radiobusiness en events.

An Caers: “Toen ik in 2015 na vele jaren in consumer marketing de overstap maakte naar Medialaan dacht ik dat ik al wat snelheid gewoon was. Radio echter leek algauw meer op een heuse Formule 1 race. Ik werd me al snel bewust van de zeer brede impact van onze merken Qmusic en Joe”.

Dirk Lodewyckx: “An heeft met heel veel passie en drive verder gebouwd aan het succes van onze radiomerken. Ze startte de digitalisering binnen radio en stond mee aan de wieg van Willy.”