DM.city, de nieuwe naam van de ZONE/magazines

FacebookTwitterLinkedIn

Op 3 april vinden lezers het gloednieuwe stadsmagazine DM.city gratis in displays in hun stad of bij De Morgen. DM.city is de nieuwe naam van ZONE02/, 03/ en 09/, de stadsmagazines van de Persgroep Publishing.

 

De Zone/magazines groeiden in 13 jaar uit tot een merk met een grote en trouwe lezersaanhang in Antwerpen, Gent en Brussel. Na zoveel jaar is het tijd voor een opfrissing én een uitbreiding. DM.city is voortaan ook actief in Leuven en bovendien wordt het magazine elke eerste donderdag van de maand geëncarteerd bij De Morgen.

 

Qua inhoud en lay-out sluit DM.city helemaal aan bij het DNA van De Morgen. De redactie blijft snedig inzetten op de vier pijlers City, Lifestyle, Resto en Cultuur, maar laat nu ook bekende stadsbewoners uitgebreid aan het woord.

 

Karin Bodegom, hoofdredactrice DM.city: “We staan sterk in de stad dankzij een netwerk van medewerkers die paraat staan om alles wat ‘fresh in town` is te signaleren. Of het nu om een pasgeopend restaurant, een nieuwe winkel of een spraakmakende filmpremière gaat: het zal in DM.city staan.”

 

Geert Spapen, commercieel directeur de Persgroep Advertising Classifieds/Local: “Het is evident dat onze adverteerders nog steeds kunnen rekenen op dezelfde service, producten en de 500.000 maandelijkse lezers. Er is ook meer duidelijkheid dankzij vaste maandelijkse verschijningsdata en een eenduidige tariefzetting. Bovendien zullen we, dankzij het nieuwe City-kanaal op Demorgen.be, binnenkort ons portfolio versterken met nieuwe digitale oplossingen en een hoger online bereik.”

 

Meer details in MediaSpecs.