Custom Regie evolueert verder naar crossmediale regie

FacebookTwitterLinkedIn

Custom Regie zet zijn position switch van een magazineregie naar een crossmediale regie verder en spreekt in zijn structuur voortaan over doelgroepen.

 

Eigenaar Thierry Magerman: “Onze nieuwe positie in de markt is ’to sell qualified audiences solutions’ om zo de specifieke doelgroepen aan te spreken die adverteerders en mediabureaus willen bereiken”.

 

Concreet worden er drie doelgroepen onderscheiden in de portfolio van Custom Regie:

– Families at home and away

– Services and capital facilities

– First class and first moments

 

De merken waarvoor wordt samengewerkt worden op hun beurt verder onderverdeeld in twee divisies:

– Magazines (Belfius, KBC, Rabobank, Be TV, Abelag, Michelin, Puilaetco Dewaay en RSC Anderlecht)

– Partnerships (Ikea, Neckermann, Thomas Cook, 3 Suisses, Pegase en (A)WAY)

 

Deze laatste divisie wordt nog verrijkt met de verkoop van onder andere data, direct marketing, print, websites, tablets, smartphones, digital signage, OOH, parcels, inserts en vouchers.