Creative Director Kristof Snels versterkt The Oval Office

FacebookTwitterLinkedIn

Kristof Snels zet zijn carrière verder bij The Oval Office, waar hij als Creative Director aan de slag gaat. Hij zal ook deel uitmaken van het management naast CEO Wouter Boits, managing partners Isabelle De Schryver en Olivier Trop (België) en Bart Van Wanrooij (Nederland).

Wouter Boits, CEO The Oval Office: “Met de komst van Kristof concretiseren we onze ambitie op vlak van creativiteit. Meer dan ooit willen we mensen merken laten beleven via campagnes die de kracht van live belevingen en creatieve communicatie combineren. Samen met Kristof kunnen we onze teams uitdagen en coachen tot het creëren van sterk creatief werk.”

Kristof Snels deed ervaring op als copywriter, conceptbedenker en creatief directeur bij verschillende creatieve bureaus zoals Duval Guillaume en Grey Brussels. De voorbije jaren leidde hij de creatieve en strategische afdeling bij LDV United waar hij verantwoordelijk was voor de creatieve campagnes van o.a. Special Olympics, Mooimakers, De Lijn, CM, Devos & Lemmens en stad Antwerpen. Na zijn vertrek bij LDV United was hij aan de slag als onafhankelijk creatief en strategisch adviseur en werkte hij onder andere in opdracht van Publicis Groupe Brussel als creatief directeur voor Orange en Mercedes.

Kristof Snels

Kristof Snels, Creative Director: “Mijn keuze voor The Oval Office is misschien wat verrassend maar ik geloof heel sterk in de kracht van experiences. Belevingen worden steeds belangrijker voor de consumenten en krijgen ook meer en meer aandacht bij bedrijven en organisaties, zowel intern als extern, en dat vind ik ook helemaal terecht. Mensen zijn op zoek naar ervaringen en ik geloof dat experience steeds vaker de kern zal worden van een communicatieplan in plaats van een afzonderlijk traject. Ik kijk er naar uit om samen met de teams in België en Nederland de impact van de campagnes nog te vergroten met een extra creatieve boost.”