Famous Relations verwelkomt Margaux Van der Velde en Astrid Mattelaer

FacebookTwitterLinkedIn

Het PR-bureau Famous Relations splitste recent hun diensten op in een lifestyle en corporate team. Ze verhuisden naar een nieuw kantoor en nu kondigen ze ook de komst aan van twee nieuwe medewerkers.

Kathy Van Looy, Managing Director: “Waar vele PR bureaus zich specialiseren in ofwel corporate, ofwel lifestyle PR, zijn wij de laatste twee jaar geëvolueerd naar een bureau dat – naast een expertise in influencer marketing – beide specialisaties in-house heeft. Doordat beide afdelingen heel nauw samenwerken kunnen wij ook een geïntegreerde aanpak formuleren binnen de twee domeinen, wat zorgt voor een veel groter bereik.”

Het corporate team krijgt versterking van Margaux Van der Velde, die na een passage in de privésector een switch naar de politiek maakte. Ze werkte enkele jaren als communicatieadviseur op een federaal kabinet waarna ze uiteindelijk als consultant aan de slag ging.

Margaux Van der Velde: “Ik probeer steeds een link te maken tussen de klant en zijn belangrijkste stakeholders, of dat nu journalisten, bedrijven of andere maatschappelijke organisaties zijn. In de PR ben je een bruggenbouwer en daarom hou ik van mijn job.  Alles wat ik geleerd heb tijdens mijn parcours, komt samen in mijn job als consultant. Ik hou van het tempo van deze sector, je moet jezelf constant vernieuwen, maar ook de vinger aan de pols houden, altijd scherp blijven en weten wat er leeft in onze maatschappij. Ik zou die drive niet meer kunnen missen.”

Astrid Mattelaer werkte bij Ogilvy Social Lab als PR account executive voor een mix van lifestyle en corporate klanten. Ze zette haar eerste stappen in de PR-wereld bij Sparkies, waar ze vooral op luxemerken werkte. Bij Famous Relations zal ze de PR voor onder andere Coca-Cola, Iglo en Kom op tegen Kanker voor haar rekening nemen.

Astrid Mattelaer: “Ik was onder de indruk van het mooie klantenportfolio. Naast enkele grote kleppers werken we ook op kleinere projecten en ze worden allemaal met evenveel zorg behandeld. We bekijken steeds hoe we een project op een creatieve, originele manier kunnen benaderen. Het is natuurlijk een grote troef dat we zo nauw samenwerken met Famous Grey want er is zoveel expertise om op terug te vallen. Er blijft wel een duidelijk onderscheid want wij gaan echt 100% voor PR.”

Astrid Mattelaer & Margaux Van der Velde