Corelio, Humo, Sanoma Media en SBS Belgium bundelen hun crossmedia expertise met de lancering van ‘The Pool`

FacebookTwitterLinkedIn

Corelio, Humo, Sanoma Media en SBS Belgium lanceren binnen De Vijver Media de nieuwe crossmedia cel ‘The Pool`.

The Pool brengt crossmediale campagnes waarin print, digitaal en audiovisueel gecombineerd worden. Combinaties tussen mediamerken als bijvoorbeeld De Standaard, Het Nieuwsblad, Standaard.be, Nieuwsblad.be, Humo, Humo.be, Flair, Flair.be, Libelle, Libelle.be, VT4 en VijfTV worden zo mogelijk. Ieder bedrijf dat zich inschrijft binnen The Pool behoudt wel zijn eigen advertentieregie voor zijn eigen mediamerken. The Pool is een overkoepelende cel die zich exclusief richt op het combineren van deze mediamerken voor crossmediale campagnes.

Marc Vroonen, tot nu toe actief bij onder andere Mediabrands en Aegis, wordt als crossmedia expert het gezicht van The Pool.

Op de foto ziet u van links naar rechts Hans Cools (Sanoma Media), Chantal Janssens (Humo), Marc Vroonen, Bart Decoster (SBS Belgium) en Hans De Rore (Corelio).