CommPass Symposium op 21/9 om 14u

FacebookTwitterLinkedIn

CommPass onderstreept dat alles in coronaveilige omstandigheden zal plaatsvinden. Zelftests zijn beschikbaar voor wie niet beschikt over een Covid-certificaat.

Het event start stipt om 14u op 21/9 in B19, Ukkel. Registratie verplicht via deze link.

CommPass start zijn najaar traditioneel met een Symposium. Dit jaar is het centrale thema ‘Media, In Perpetuum Mobile’.

Media is in constante evolutie. De manier waarop we media consumeren verandert hierdoor constant en vervolgens ook onze strategieën en de impact op ons ecosysteem. Het Symposium bevat een rijkgevulde agenda met informatie, expertise en inzichten van professionals.

Programma

#Deel 1 (14u-16u)

  • #Does Advertising help to increase your market share? – Bart Massa, Validators.
    Een sessie over het effect van advertising op de mentale beschikbaarheid van een merk. Met een basis in het werk van o.a. Byron Sharp aangevuld met rijke data van het Nederlandse onderzoeksbureau Validators.
  • #CommPass Selection, moderated by Matthias Langenaeker, Publicis.
    Wij selecteren enkele relevante studies waarvan de highlights worden gebracht.
    The moment for Trust – Veerle Colin (JCDecaux)
    Audio Observer – Marco Marini (RTL Belgium)
    Digital Ad Trust – Mark Daemen (Roularta Advertising)

#Pauze

#Deel 2 (16u-18u)

  • #How to use your data to develop sales models for cross media campaigns. – Bart Muskala, Acurat.
    Is real-time attributie van mediakanalen een droom? Acurat gaat op zoek naar bewijzen voor de impact van media en advertenties van zowel addressable als mass media.
  • #The change to a new video ecosystem. – Wilfried Celis, DPG Media.
    De Belgische broadcasters kondigden deze zomer de blauwdruk aan voor een ‘nieuw uniform video-ecosysteem’. Wilfried Celis licht ons de strategie toe die aan de basis ligt.
  • #Cannes, through the eyes of the only Belgian Jury member. – Katrien Bottez, Happiness.
    Katrien Bottez was het enige Belgische Jurylid in Cannes. Zij deelt haar rijke ervaring met ons, welke trends, wat is de impact van de digitale verschuiving en hoe doet België het op internationaal vlak. Een boeiend verhaal om de dag mee af te sluiten.

 #Drink Talk

Tijd om bij te praten met een drankje met sprekers en collega’s na een lange zomer.

Registratie verplicht via deze link.