
Op donderdag 28 november bundelen CommPass en het CIM hun krachten voor de CIM Session. Tijdens deze jaarlijkse namiddagsessie krijgen professionals uit de media- en reclamesector een diepgaande update van de nieuwste inzichten en ontwikkelingen op het gebied van audience measurement.
De formule werd opgefrist, waarbij de doelstelling niet veranderde. Voor iedereen die actief is in het mediavak is de CIM Session een essentiële afspraak om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen op vlak van audience measurement.
“De CIM Session biedt ons de kans om de nieuwste inzichten te delen met iedereen in het media- en reclame-ecosysteem”, verduidelijkt Koenraad Deridder, General Manager van het CIM. “Het is essentieel dat we onze kennis en expertise breed verspreiden om samen verder te bouwen aan een sterke, datagedreven sector. We hebben het geluk in onze markt over een organisatie als CommPass te beschikken die van dergelijke kennisdeling zijn missie gemaakt heeft.”
Tijdens deze sessie zullen de diverse experten van het CIM, van de media en van de media-agentschappen dieper ingaan op de evolutie in audience measurement.
Ook het internationaal perspectief ontbreekt niet. De UBA licht bij monde van Luc Eeckhout toe hoe het CIM aan de slag gaat met het Halo-project van de World Federation of Advertisers. Florent Carême (Glance-Médiamétrie) van zijn kant plaatst de positie van Belgische televisie in een mondiaal kader.
“Met deze vaste afspraak brengt CommPass alle mediaprofessionals samen voor een uitgebreid inzicht van de activiteiten op vlak van audience measurement. In samenwerking met CIM hebben we het aanbod bijgestuurd, in functie van de noden van de markt. We zochten om naast onderzoek ook de focus te verbreden en België in een breder kader te plaatsen. De CIM Session is een perfecte gelegenheid om de kennis te delen en samen te groeien in een snel veranderende mediasector. En ik ben ook blij dat we terug kunnen rekenen op Christine Brone en Alessandro Papa als hosts van het event”, besluit Ann Hoerée, Directeur bij CommPass.
Het aantal plaatsen is beperkt. Inschrijven kan via de website.