Carla Mouchbahani aan het hoofd van Havas Market Benelux

FacebookTwitterLinkedIn

Op 4 april werd Carla Mouchbahani benoemd tot Head of Havas Market Benelux, dat eind 2021 ontstond binnen Havas Village Brussels. Havas Market Benelux helpt adverteerders met het ontwikkelen van hun e-commerce strategie. Dit kanaal biedt consumenten ‘meaningful’ ervaringen via o.m. Direct to Consumer (DTC), Market Place en (e)-retailers of het genereren van trafiek naar eigen kanalen.     

Carla Mouchbahani heeft een carrière van meer dan 20 jaar achter de rug in marketing en digitale communicatie bij adverteerders (Ericsson, Telenet en Deutsche Bank) en communicatiebureaus (Kunstmaan-Accenture, Artoos en Boondoggle).

Ik was meteen enthousiast over het brede scala aan mogelijkheden binnen deze nieuwe uitdaging. Zowel op het vlak van strategie als implementatie kan ik het verschil maken, dankzij de vele tools binnen de Havas-groep. En dit op Benelux-niveau”, vertelt ze.

Hugues Rey, CEO van Havas Media Group Belgium: “We streven naar het wegnemen van hindernissen voor consumenten bij hun interactie met digitale retailplatforms, om zo een naadloze customer journey te creëren. Dat ligt in het verlengde van een visie en aanpak die Havas al meer dan 10 jaar hanteert op het vlak van strategie en onderzoek. We overwegen alle kanalen voor de communicatie en verkoop van het ecosysteem bij onze adverteerders (paid, owned, earned & shared). Dit vraagt om permanente vernieuwing op het vlak van verkoop-, marketing-, en communicatie.

Havas Market neemt, net als Havas Social en Havas Intelligence, een centrale plaats in binnen Havas Village. Vanuit die positionering werkt het intensief samen met de andere disciplines binnen de groep, voor alle klanten en prospecten.