Cannes Lions 2017: En de Belgische winnaars zijn…

FacebookTwitterLinkedIn

Het jaarlijkse internationale reclamefestival Cannes Lions vond dit jaar plaats van 17 tot 24 juni.

Onze Belgische troepen nemen 9 Lions mee naar huis, grotendeels dankzij These Days met hun campagne voor Child Focus. Vorig jaar behaalden de Belgische bureaus nog 23 Lions.

Meer info vindt u op www.canneslions.com. Liever een direct overzicht van alle winnaars? Klik hier!

PR

Gold: These Days – Child Focus – Coins of Hope

Gold: DDB Brussels & Team Lewis – Bol.com – The Impossible Signing Session

Silver: These Days – Child Focus – Coins of Hope

Bronze: TBWA – Solidarité Grands Froids – Notfairbnb

Film Craft

Gold: Duval Guillaume – Rode Kruis-Vlaanderen – Merry Christmas from Syria

Cyber

Bronze: FamousGrey – Klara – Klarafy

Outdoor

Bronze: These Days – Child Focus – Coins of Hope

Direct

Bronze: These Days – Child Focus – Coins of Hope

Design

Bronze: These Days – Child Focus – Coins of Hope