Best of OOH-platform verrijkt met 5 inspirerende cases

FacebookTwitterLinkedIn

Het Best of OOH-platform telt 3 nieuwe bekroonde campagnes onder de 5 cases die werden toegevoegd door de expertjury.

Deze jury bestaat uit specialisten werkzaam bij adverteerders, mediabureaus en regies.

  • Adverteerders: Catherine Ducamp (BNP Paribas Fortis), Perrine De Keyzer (Proximus), Aline Driesen (Ikea) en Annelore Van Hove (Delhaize) .
  • Mediabureaus: Saskia Van Haelen (Rapport), Thomas De Greef (Kinetic) en Jos Van Campenhout (Outsight).
  • Regies: Gert Delgouffe (Clear Channel), Harold Masquelier (JCDecaux), Inge Debaets & Ben Stallaert (Lijncom), Kristof Van Goethem (Guidooh), David Van Diest (ShelfService) en Olivier Fey (Mediafield).

Uit de 20 ingestuurde cases uit het tweede trimester 2023 selecteerde de jury er vijf die als inspirerende voorbeelden van uitstekend gebruik van out-of-home op het platform worden toegevoegd.

Het gaat om campagnes voor de merken SOS Kinderdorpen, Bebat, Fanta, Samsung en Warner Bros. Discovery in samenwerking met Nissan. Deze campagnes blonken uit door de innovatieve benadering van het medium of de combinatie met andere technieken zoals activering via sociale media.

De jury selecteerde ook vier voorbeeldige visuals die uitblinken door hun stopping power, voor Land Rover, Panos, Oatly en X2O.

Drie cases kregen van de jury een kroontje, wat betekent dat zij een wezenlijke bijdrage leveren aan de evolutie van het medium. Het gaat om de cases van SOS Kinderdorpen, Fanta en Samsung.