Belgian Marketing Awards starten zoektocht naar kandidaten

FacebookTwitterLinkedIn

De editie 2022 van de Belgian Marketing Awards is op gang geschoten. De organisatoren (7 marketingvakverenigingen van ons land) zijn op zoek naar bedrijven en marketingpersoonlijkheden. Zij kunnen zich zelf aanmelden of door anderen aangemeld worden. Kandidaturen zijn welkom tot eind mei.

De Belgian Marketing Awards zijn dit jaar aan de derde editie toe. De zoektocht naar de The Belgian Marketing Company of the Year, The Young Belgian Marketing Company of the Year en The Marketing Leader(ship) of the Year gaat van start met een oproep naar kandidaten.

Kandidaten kunnen zich nog tot eind mei melden via de website www.belgianmarketingawards.be. Dat kan op eigen initiatief of op voordracht van een derde. Vervolgens worden de kandidaten uitgenodigd om een dossier in te dienen voor 11 september. Een Selectiecomité van meer dan 20 marketing professionals kiest vervolgens de 9 genomineerden (3 per categorie). Op basis daarvan bepaalt een onafhankelijke  jury de winnaar in elke categorie. Zij worden op 9 november bekendgemaakt tijdens een uitreiking bij Deloitte in Zaventem, voor het 3de jaar op rij partner van de Belgian Marketing Awards.

De Belgian Marketing Awards bekronen merken en marketeers die vanuit marketing de customer centric transformatie van bedrijven voeden en sturen, en de marketing practice heroriënteren richting meaningful marketing.