BAM onthult het volledige programma van het Marketing Congress

FacebookTwitterLinkedIn

Op 5 en 6 december vindt in Brussels Expo het jaarlijkse BAM Marketing Congress plaats. Samen met Joke Claessen en Grégoire Van Cutsem, de twee Congress Captains van dienst, maakt BAM het volledige programma voor het congres bekend, onder het thema “Welcome to the Era of Humanity”. Onder dat thema moet marketing zich richten op het creëren van merken waarmee mensen in contact komen, die ondersteunen en inspireren in plaats van pushen en verkopen.

Het congres telt dit jaar 4 zalen met meer dan 50 sprekers. Via de congress app kan iedereen zijn eigen sessies selecteren en een eigen agenda maken.

Tijdens het congres zullen ook de Marketer of the Year Awards worden uitgereikt. Op 5 december in de namiddag zullen de 6 genomineerde kandidaten (3 Nederlandstaligen en 3 Franstaligen) zichzelf met hun case komen voorstellen op het podium. Aansluitend kunnen de deelnemers stemmen voor hun favoriete kandidaat via een live voting die zal meetellen in het eindresultaat. Na de ceremonie is er een party met walking dinner.

Hieronder geven we alvast de keynotes mee. Verder komen er nog 3 Meaningful Masters samen met hun gastsprekers de verschillende onderdelen van het BAM Meaningful Marketing Framework verkennen. 4 Sector Hosts leggen tot slot een link met meaningful marketing en hun specifieke sector via concrete cases door gastsprekers.

Raadpleeg onze Agenda voor het volledige programma en alle sprekers van het BAM Marketing Congress.

Keynotes

  • Jennifer Sey van Levi Strauss & Co. over hun maatschappelijke rol in de VS en daarbuiten;
  • Ann Maes over de kracht van de vriendenkringen om je heen;
  • Roeland Dietvorst over de neurologische wetenschap achter effectieve marketing;
  • Chris Burggraeve over hoe marketeers zich beter kunnen verbinden met hun CFO;
  • Frédéric Larmuseau van Jacobs Douwe Egberts over hun inspanningen om de wereld van koffie echt te verbeteren.
  • Jacco ter Schegget van Publicis over wat we kunnen leren van hoe de Chinezen hun merken bouwen;
  • Lars Sudmann over hoe je een innovatie-roadmap creëert die blijft hangen;
  • Elke Van Hoof over het belang van het creëren van een gelukkig personeelsbestand;
  • Mark Melling over de beloftes van de 5G connectiviteit;
  • Paul Lee over het jaarlijkse Deloitte Trend Report met Predictions for the Technology, Media & Telecommunications.