BAM Marketing Congress kiest voor een lente-editie

FacebookTwitterLinkedIn

Enkele dagen na de bekendmaking dat het BAM Marketing Congress wordt uitgesteld, komen BAM en organisator OFCORES met een nieuwe datum. De 40ste editie wordt voor het eerst een lentecongres dat op 5 en 6 mei 2022 plaatsvindt in de Nekkerhal in Mechelen.

Dat moment is geen toeval. “We willen het juiste evenwicht vinden tussen economische continuïteit en veiligheid voor onze gezondheid”, zegt BAM Marketing Congress-voorzitter Alex Thoré (Magis Company). “Dat evenwicht is er op dit moment onvoldoende. Een lentecongres kan daar het juiste antwoord op zijn. De lente is de periode van bloei en positivisme en past uitstekend bij de meaningful marketing-boodschap die we brengen. De lente is ook de periode waarin we opnieuw meer buiten leven, wat helpt in het onder controle houden van de viruscirculatie en positief is voor het beschermen van onze gezondheid. Vandaar de keuze voor een lentecongres als moment van inspiratie, een van de vier rollen van BAM.

Keynotes bevestigd

Op dit moment hebben Jonah Berger, Vincent Bragg, Jasna Rok en Arne Quinze, de vier opening en closing keynotes, bevestigd dat ze er zullen bij zijn op het lentecongres. Het BAM Marketing Congress team contacteert op dit moment de andere sprekers om ervoor te zorgen dat het programma zo snel mogelijk wordt bevestigd.

Tickets voor de 40ste editie van het BAM Marketing Congress worden automatisch overgedragen naar de lente-editie. Indien deze dagen niet passen, kan een deelnemer ervoor opteren om zijn ticket over te dragen aan een collega, partner of andere relatie.

Meer info over het congres in de MediaSpecs Agenda.