BAM Marketing Congress dit jaar zowel live als virtueel

FacebookTwitterLinkedIn

De 40e editie van het BAM Marketing Congress zal dit jaar plaatsvinden op 2 en 3 december. Het congres zal verschillende veranderingen ondergaan en het beste van 2 werelden combineren: live & virtueel.

Gedurende 2 dagen wil BAM zoals altijd marketers inspireren, informeren en motiveren. Ze geven 1000 personen de mogelijkheid om de live editie bij te wonen, waarbij interactie en networking een centrale rol zullen innemen. Om het evenement voor iedereen toegankelijk te maken, zal er in navolging van het succes in 2020, ook een virtuele extensie zijn.

Langetermijnsamenwerking met OFCORES

BAM en OFCORES zullen voor de komende 5 jaar zij aan zij samenwerken aan de organisatie van het BAM Marketing Congress. De exacte locatie van het event wordt binnenkort onthuld en ook de “early bird” ticketverkoop zal binnenkort online van start gaan.

Koen Van Impe, President BAM: “We zijn ervan overtuigd dat marketers voordeel zullen halen uit deze nieuwe samenwerking met OFCORES. Samen zullen we de lat hoog leggen op vlak van technische expertise, event management, organisatie en creatieve toetsen. In 2021 zal het BAM Marketing Congress naar een volgend niveau gebracht worden.”

Jean-Baptiste De Bock, Managing Director OFCORES: “Na de afgelopen 5 jaar samengewerkt te hebben met BAM, zijn we verheugd om onze schouders ook voor de komende jaren onder het BAM Marketing Congress te kunnen zetten. Mijn team kan niet wachten om te starten met de voorbereidingen en het legendarische Congress naar nieuwe hoogtes te brengen. Ik zou BAM willen bedanken voor hun vertrouwen in OFCORES en ik kijk ernaar uit om de gezamenlijke filosofie na te streven: “the more impactful, the more meaningful.”