AMMA 2018: alle genomineerden zijn bekend

FacebookTwitterLinkedIn

Gisteren heeft de jury van de AMMA Awards de hele dag vergaderd onder leiding van voorzitter Miguel Aguza (Country External Communication Manager bij IKEA Belgium) om in 10 categorieën de winnaars aan te duiden.

De genomineerden zijn:

Voor Media Advertiser of the Year werden door de jury 3 dames geselecteerd. Het publiek uit alle segmenten van onze sector zal vanaf dinsdag kunnen stemmen op de kandidaat van zijn of haar voorkeur. De stemmen van het publiek tellen voor 50% van de totale punten. Stemmen kan tot 25 april middernacht op de website van CommPass. Alleen de professionals uit de mediasector kunnen stemmen door hun professioneel emailadres in te geven. Men kan 1 keer stemmen per emailadres.

  • Marie-Noëlle De Greef (ING)
  • Deirdre Keustermans (20th Century Fox)
  • Christine Jean (AG Insurances)

Voor Media Agency of the Year komen in aanmerking voor de hoofdprijs:

  • Mindshare
  • Outsight
  • PHD Media

De optelling van de stemmen van het publiek tijdens de CommPass ‘Special Research & Innovation Session’ met de stemmen van de AMMA expertgroep en de finale jury levert de volgende drie genomineerden op voor Media Research of the Year:

  • Audio Observer van IP Belgium
  • In-Home Advertising Experience van Welcome Media
  • Out-of-Home Survey 2017 van CIM

De drie kandidaten voor de AMMA van Media Saleshouse of the Year zijn:

  • Google
  • JCDecaux
  • SBS Advertising

Voor de andere categorieën zijn de genomineerden al twee weken bekend (zie ons artikel van 13 maart). Alle genomineerden hebben hun dossier beknopt aan de jury en aan het publiek kunnen presenteren op de AMMA-sessies van 13 en 27 maart, georganiseerd door CommPass in samenwerking met de UMA.

De prijzen zullen worden uitgereikt op 17 mei in het Auditorium 2000 van de Heizelpaleizen. Meer informatie over de AMMA ceremony vind je in onze agenda.