AMMA 2020: VTM GO is Media Brand of the Year, Ben Jansen gekozen als Media Personality of the Year

FacebookTwitterLinkedIn

VTM GO is bekroond tot Media Brand of the Year tijdens de virtuele uitreiking van de AMMA 2020. Deze prijs bekroont een mediamerk dat zichzelf heeft onderscheiden in het afgelopen jaar. De jury omschrijft het gratis online videoplatform als een innovatief en gedurfd product in een competitieve markt. VTM GO haalt het van Newsweek, Le Soir, Nostalgie en De Standaard.

VTM GO is het gratis online videoplatform van DPG Media dat al het beste van de tv-zenders VTM, Q2, Vitaya, CAZ, CAZ 2 en VTM KIDS bundelt en dit aanvult met Vlaamse topseries, internationale series van Walter Presents en een aparte Kidswereld.

Calogero Macaluso, director streaming en marketing bij DPG Media: “Het is een hele eer om deze AMMA te ontvangen. De Vlaming vindt zijn weg ook duidelijk naar het platform. Op een goed jaar tijd hebben we al meer dan 600.000 actieve gebruikers per maand, goed voor bijna 18 miljoen views in de afgelopen maand.”

Niet alleen VTM GO, maar ook Chief Commercial Officer (CCO) Ben Jansen viel in de prijzen. Hij werd gekozen als Media Personality of the Year, een award die niet standaard wordt uitgereikt. Het is een prijs die de jury kan uitreiken aan een persoon die het afgelopen jaar heeft bijgedragen tot de ontwikkeling van media en advertising.